SeLaMaT sAmBuNg bLaJa AdEqKu..

11/7/2011
tarikh keramat utk adeq k'sygn aku..
tarikh dmne die melaporkn diri d politeknik tuanku syed sirajuddin,
arau,perlis..
kini die suda b'gelar seorg siswa..

harapan aku,,,
cume 1..
smoge kamu jd seorg plajar cmerlang..
itu juge hrapan ayh n mak 'hdap ko..
die ingin kamu jd sperti aku..
die ingin kn kamu pny result cmerlang sperti aku...
ayh kate,,ko msty dpatkn pointer 3.0 ke ats..

pd diorg result aku da bgitu cmerlang..
tp x pda aku..
bkn aku tamak,,cume aku mahukn yg lbh baek..
aku tahu mak dan ayh mahukn yg berbaek utk kte,,
mak jnji kn aku gnjran jike aku trus2an dpt dekan tiap2 sem..
tp mak b'ckap xsmudah melakuknnye..

dan kamu,,
kamu blaja la rerjin ye ainol..
byk dah duit mak ayh kte hbeskn tok anta kte blaja jauh2..

aku tahu yg ko tahu..
sukar utk mak lpaskn ko blaja jauh2..
jauh dri die..
kerna aku lihat ad linangan air mate smase die tgglkn ko..
aku trut mrasekn kesayuan itu,,,
kerna aku juge prnah melalui sume 2...

aku pule rsaukn keadaan ko yg jauh,,
aku rsau bley ke ko idup s'drian,,
tnpa sape2 di sisi yg dkt dgn ko..
nk taw knp???
sbb ko x pnah dduk jauh dri fmily..
tp kali ni..
ko t'pisah jauh yg t'amat..
dri fmily..

aku doakn smoge ko jd anak yg soleh,,
jd plaja yg cmerlang..
b'akhlak mulia..

No comments: