SaYe KaUnSeLoR pElaTiH JaLaNi SeSi SeBaGai KliEn

apekah prasaan aku 
mase aku n counslor trainee yg len 
d berikan tugas untuk jalani beberapa sesi kaunseling
dengan kaunselor berdftar..??

it suppose to be 
aku mengeluh lorh...
aigoo...
dah la aku mmg x suke nk jmp2 kaunselor ni...
pastuh nk yg berdaftar dgn Lembaga Kaunselor pulak tuh
mane aku nk cari....

aku taw kt u ni ramai...
tp x mgkin pusat kaunseling u nk trime kami smuakn..
sbbnye msty rmai lg student2 kos len yg btol2 ad mslh..
b'bndg ktorg ni...

n sperti yg aku jgka kn...
hny beberape owg dri kami yg d trime..
so,aku cri alternatif laen..
aku cri CR lua dri UUM ni..
(tp jujuq aku katekn,,bsar p'plnjaannye)
tp xpe demi pljrn aku..
aku korban,,.
(ayt x bleh blah..hhahahaha)

then arh tuju aku skrg ni adlah..
Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,Arau
so,,
bermula la episod p'ngembaraan aku..

and,,
today was my 1st session with CR Ummi Habibah
and..
that was 1st time aku jalani sesi seumur aku hidup..
sungguh,,
aku taw flow cmne sesi 2..
cume aku xde p'ngalaman jek lalui sesi 2..

so,,,
ape prasaan aku mse ni...
aku rase lega..
sbb aku dah kluar kn ape yg aku smpn sowg2...
terase ringan skit beban 2..
wlaupun mse mule2 Pn. Ummi dpt judge 
ape yg aku ckp mule2 tue mslh yg aku create..
hahaha
sbbnye,,
aku x taw ape mslh yg aku lalui skrg ni..
tp,,lame2 aku tukar topik laen..
heheheh

papepown...
that was a wonderful experience..
(hahaha..tipu22)
myb lpas ni aku dpt jd klien btol2..
hope sgt2...

after this aku ad 2 lg sesi dgn Pn. Ummi..
hope aku dpt perform yg t'baek dlm meluah isi haty ku...
sgguh pn aku lalui nye krn assgment..
aku kne gunekn kesempatan ni sbaeknye 
utk luahkn ape yg slame t'buku kt aty aku..

wish my best ok geng..
hahaha 

No comments: