HaRgA SeBuAh CiNtA......

perkenalan kte 1 mase dulu x pnah aku jgkekan,,,
aku trime utk m'jd kwn hny dgn harpan s'bgai seorg kwn,,
p'sabahatan kte lme-kelamaan m'buahkn bibit syg,cnta

sungguh,,
sungguh aku x m'duge akhirnye antare kite t'lhir 1 prasaan aneh..
aku perlukn kau,,dan kau jga memerlukan aku..
kte saling memerlukan..
dan akhirnye perasaan 2 yg m'bawa kte ke lmbah bhgie.

semakin mhligai cnta yg kte bine m'ngkat usia..
semakin byk dugaan yg dtg,,
tp dgn berkat Ilahi mhligai kte bina msih utuh b'dri.

nmun,,
tidak di sgke2 mhligai kte dlanda badai skali lg.
namun kali ini,,,
aku gagal utk memp'thankannye..

utk si die...
aku doakn smoge b'bhgia dgn hdup yg bru..
dan doakn aku agar aku juge bhgie dgn pilihanku..

bia la aku korbankan cnta aku..
agar aku bisa lihat owg yg aku syg bhgia..
mgkin ini lah hrge yg prlu aku byar utk sebuah cinta..

No comments: