K.a.M.i

aku,die dan kamu..
aku 
faten nadia binti muhammad..
a.k.a along
b'asal dari johor.
menetap d sintok..
sdg m'nuntut d Universiti Utara Malaysia
dlm bidang kaunseling..

die..
nur rafedatul ain binti ruzuki
a.k.a angah@ain
b'asal dari kelantan
menetap di sintok.
sdg menuntut d Universiti Utara Malaysia
dlm bidang kaunseling

kamu..
mohamad izuddin bin ariffin
a.k.a iding silit
b'asal dari terengganu
menetap d sintok
sdg mnuntut d Universiti Utara Malaysia
juga dlm bidang kaunsling

dan 
mohamad razif bin abd razak
a.k.a ajib kusut
b'asal dari jhor
menetap d bumi sintok
juga sdg mnuntut d UUM
juga dlm bdang yg sme sperti d ats.

ni la geng2 kusut..
always b'sme..
sush snang ttap b'sme..

kgilaan yg prnah kami buat..:
1.explorace 
pusak ko-k ke HEP kmbali ke pusat ko-k
mse yg dpruntukkn hny 15 mnit
2.ponteng kelas personality smate2 krne 
nk mkn KFC
3.b'kelah kt kaw p'kelahan dpn pdg PALAPES
4.jln2 ke mne2.. smbl jerit2 dlm kreta
(tnsion aku dgr diorg ni jerit2)
5. dok kt libry knonnye nk wt diskusi tp akhirnye
lain yg dbuat..
men fb komen, chatting pdhal owgnye ad dpn mate
n so on..
byk sgt smpi x lrat nk dtulis

jom kt jenguk cmne la rupe dak2 yg ksut ni..

along
aku owner blog ni..
mrupakn k.yong tok diorg..
hahaha

angah @ ain
ini die k. ngah kite...
setiausaha agung utk Kelab PEMADAM UUM
bz sgt2,,,
n the most important die ni la rumeet aku
n asisstant aku dlm msak m'msak kt blik..

iding
din ni..
die sorg yg xtif..
suke xtvt lsak..
wktu lpang diee suke pnuhi dgn hiking gunung..
suke jrit2 dlm kete..

ajib kusut
ajib yg sntiase ksut..
hahaha
bff aku yg ni m'rpakn YDP Kelab PEMADAM
lbh kurg cm iding..
die ni pasrtner iding kalo bab jerit2 ni...

ok la...
2 je aku nk mrepek kt cni..
aku hope frendship kte x kn ptus tgh jln..
hope kt sntiase enjoy hdup kte..
aku syg kowg sum..

No comments: