SeMaKin HaRi MaNusia SeMaKiN kUrAnG rAsA mALu

sbnrnye,,,
aku agk terkilan dgn manusia2 zaman skrg..
makin tue makin x taw malu..
hilang ntah ke mne rse malu diorg ni...
aku pown x taw..

slalu kite dengar,,
kite bace..
kite lihat...
remaje2 yg suke berperangai x senonoh,,
kisses la,, b'plukan la
n byk lg la...

slalu sgt teenagers mcm aku
(wlaupn dah mule msuk awl dewasa pon,, 
tp nk ngaku remaje jgak)
dperslahkn,,,
slalu sgt dkutuk...dhina,, dcaci..
n sgale bagai la..
sbb b'plakuan sbegitu,,
(aku x ea..aku n my fiancee x t'lbat dlm glongan 2)
hahaha

tp sering kali masyrkt kite 
t'lpas pndg..
bhwa,,,,
mreka2 yg dah dewasa pon
ad yg b'perangai x senonoh..
mlaah lbh dri remaje2 skrg ni...

tnpa segan silu...
bercium mulut..berplukn...
d tmpat awam...
secare terang2an...

ok fine...
aku taw wktu 2 ujan...
sjuk kn...
tp x bleh ke kowg blek rumah dlu?
(itupon kalo suami isteri yg sah boleh la kn,,)
smpikn x m'nyempat2...
x malu ke dgn owg yg lalu-lalang kt c2..
dah la kreta x tinted..
mmg life show yg free la..

jujur aku ckp...
aku tgk diorg 2 bkn mcm spasang suami isteri..
myb mmg suami isteri..
tp suami isteri yg selingkuh dgn psgn msing2..

al maklum la..
bnde halal ni jrang sgt owg nk show off la kn..
tp kalo buat bnde yg haram...
mmg mreka2 ni berbangge n bsar haty
m'nunjukknnye di khalayak umum agknye kn,,,

pliz la..
sdaq2 la dri tue...
bwak2 la insaf..

seriusly aku ckap..
aku mmg agk terkilan dgn sifat2 mnusia zman skrg...
x prnah nk hrgai bnde yg ad dpn mate..
nk jgak yg len,,yg kt lua 2..
sakit mate aku tgk..
bkn aku jeles..
tp aku meluat..

aku rse..makcik pak cik 2 da sbijik mcm ni..
cume aku yg taw mcm mne keadaan dlm kreta die 2...
almklum la..
aku park exora aku jauh skit dri kreta die..
niat aty nk mkan..
tp t'bntut bile t'pkse m'nonton wyang free..

No comments: