AkU bErSyUkuR..

ehem3..
assalamualaikum,,
syukur alhamdulillah..
aku msih lg b'nfas pde ketika ini...

jike nk dkire kekuatan yg aku kumpul
utk tulis entri ni..
mmg x terkire..
puas dah aku menitiskn air mate ni
n bia la air mate 2 prgi..
ckup dah....

dlm mse x smpi 2 buln ni...
aku k'hilangan 2 owg yg aku syg...
k'hilangan yg amat dirasai..

pd tanggal 14 November 2011
aku kehilangan nenda tercinta..
perginye mmg x djangka..
perginye stelah aku kmbali ke bumi sintok..
perginye tnpa iringan ku,,
hny doaku buat nenda t'cinta yg m'ngiringi pemergiannya..

namun aku pasrah ats segalanye..
yg pergi ttap kn pergi..
namun..
apabila aku mulai stabil..
aku dikhabarkan pula dgn kepergian 
sahabat baek aku..
yg merupakan jantung haty aku..
kembar aku...
dlm 1 kemalangan yg meragut 2 nyawa..
dan 2 lagi cedera..

die prgi m'ninggalkan aku buat selama2nya..
sblm aku smpat b'tmu dgnnye,,,

dulu kami kembar 3..
mohd noor hafifi
aku..faten nadia
dan die 
mohd hairi..

tp skrg hny tggl aku n sowg lg..
hdup ni x semeriah dlu..
xde lg,,
senda gurau si die..
glak tawa kami yg memecah kesunyian kampung..

Jumaat ni..
insyaAllah kalo xde aral g melintang
aku akn pulg ke kmpg halaman ku..
untuk menziarahhi pusara insan2 yg aku sygi..
al-fatihah untuk mereka
smoge rohmu aman di sane..

Bismillahirrahmanirrahim بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ
ya Allah ya Tuhanku..
Kau tempatkanlah mereka dalam kalangan
 hamba2-Mu yg soleh dan solehah..
amin..


(ni la keadaan kenderaan selepas kemalangan)

No comments: