EnTri PeRtAmA 2012

ehem3..
Assalamualaikum...
lme dah rsenye x updates blog kesygan ni..
rndu gilak2...

diam x diam,,
da msuk 2012 pn taon ni..
asenye lom t'lmbt ag kn nk wish hepi new year...??
al-mklum la nk wish hepi new year awl2 ary2 x dan,,
sbbnye kalut ngan plbagai xtvt..

erm,,
bile taon da b'tmbh ni...
mknenye umur sye pown mgkin mngkat..
wlaupun ad yg m'nyakat
'along,aku dah bau nasi minyak ko..'
ooppss,,
sbr2 la syg2 sekalian,,
lmbt lg,,,
bia la aku puas enjoy dlu,,
arytue jnjinye kn...
3 taon....
staon pn x ckup g....
sbr2 la.. 
dont worry tibe mse nye nty aku jmput kowg...
(ok2 ckup dah aten,,jgn m'bebel pnjg2)

sbrnye..
new year ni aku smbut ngan exam..
mlhan aku smbut new ats bus kot..
owg sume m'nyibukkan dri...
nk smbut new year dkt dtaran sgale..
aku rilek je smbut dlm bus..
(wlaupun dlm aty ad rse nk jgak kua g date n smbut new year ngan insan t'syg..)
tp nk wat cmne,,
ad yg lbh pntg yg sdg m'nnty aku kt U..

n alhamdulillah suda selesai sgale peperangan yg hrus aku tmpuhi...
n aku rse d cube buat yg t'baek...
dsmping kate2 semangat yg dbekalkan oleh
bonda t'cnta...
n of coz la tunang t'syg...

disaat2 aku hmpir give up dgn paper statistik..
yg owg dok ckp senang 2...
aku dok pulun la study subjek 2...
smpi aku rs mao pgsan m'hdap nota, last sem pny paper exam,,
nk nanges pn ad..
tp Alhmdulillah...
aku dpt tmpuhinye,,
aku dpt jwab paper 2..
smlman aku x ley tido m'mkirkn paper last aku ni,,
tp syukur ke hadrat Ilahi,,,
akhirnye aku mmpu buat..
wlaupun jwpannye 2 x taw la mnepati cri2 skema jwpn ke x,,
at least aku da cube yg t'baek....



No comments: