TiBe2 HaTiKu BeRubah

sejak akhir2 ni,,,
aku slalu t'pk..
boley tak p'tunangan ni dibtalkn..
ntah knp..
tbe2 aku x b'semangat nk trus kn smua ni..


sblm ni..
aku la owg yg b'smgt nk b'tunang..
sbb bg aku,,
ni 1 jln spy aku dpt lari dari sgale mslh cnta aku sblm ni..

tp rupenye,,
melarikn diri dri mslh bkn 1 p'nyelesaian yg mudh,,
dan akhir nye,,
ini yg t'jd..
aku rgu2 ngan kptsn aku..


mak,,
maafkn anakmu ini..
sjak k'blkgn ni..
aku slalu t'imbau kngn t'indah dulu..
saat2 aku bhgie dgn die..
suke duke yg dah kami tmpuhi..
sume 2 dtg m'hntui aku...

malah,,
si die pn kmbali mnagih kasih yg dulu..
menagih jnji yg dulu..
stlh ape yg die wat pd aku..
mmpukah aku utk trus b'than dgn sume dugaan ni..
krn hati ini pnah m'nyayanginya spenuh hati.

kamu..
tlg la..
tlg la pergi dari idup aku..
k'dtgn ko buat fkran aku b'celaru..
ckup la ape yg pnah t'jd antra kte..
jdkan ia s'bgai titik noktah antra kte..

pergilah..
pergilah jauh2,,
agr dpt ku tetapkn hatiku ini buat insn
yg bkal b'gelar tunangan aku nty..

ya Allah..
Kau tbahkan la hati hambamu ini..
dgn dugaan yg Engkau berikn ini..
aku tahu..
Engkau xkn beri aku dugaan sbgini
seandainye aku x mmpu utk m'nempuhinye.

No comments: